Då åker jag igen

Blev en trevlig helg hos mormor och
morfar. Jag planterade skog men
tror det inte gills att ta med i merit-
listan för jag var nog ingen höjdare
på det. Skoj att prova på iaf.
Skoj att komma till upp dit eftersom
jag kom på att sist jag hälsade
på var säkert minst 2 år sedan.

Så kom jag hem till Burträsk igen
och prata med min kära som
är på andra sidan sverige just nu.
Prat om att han kanske kommer
upp nästan helg, men jag kan inte
vänta. Så nu har jag bokat tåg till
Oslo och åker redan imorn.

Så vare me de!

Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

Meen! När kommer du hem igen? Har ju inte hunnit krama om dig ens :/

2010-06-06 @ 10:36:45
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Doodle

Ha så himla kul gumman :)

Vi ses förmodligen till helgen i stugan.

Ska hålla tummar och tår att tåget kommer sig iväg nån gång för er inatt, hör jag något så ringer jag.



Pussiluss

2010-06-07 @ 00:05:30
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0