Lugnet före stormen

Det har varit rätt lugnt och tyst dom senaste veckorna
här i Hemsedal. SKÖNT, tycker jag. Då vi som bor här hela
säsongen får backen för oss själva.
Men snart börjar det. Påsken, djävulsveckan då det
kommer finnas folk i vartenda litet hörn och åka bräda
blir det inget snack om eftersom man står uppskriven
på arbetsschemat dygnet runt i stort sett. 

Njöt av en ledig  dag i måndags då solen sken.
Nicko ringde och väckte mig, gav mig en spark
i baken att jag skulle ta mig till backen.
Så blev det, en heel dag. Min kropp känner
fortfarande av den dagen.
Det dök upp en Estländsk 14 årig tjej som åkt
park sen januari eller nåt sånt och följde
efter oss i varenda hopp och tog varenda rail.
T.o.m sånna som inte ens jag provat mig på.
Galen säger jag!

Hoppades på en lika fin ledig dag idag, men vädret
suger och jag har ingen energi!

Glad Påsk!!

Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

Glad påsk på dig med!

2010-03-25 @ 19:33:31
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Milla

hahaha ja då blir det fullt ös snart då bara att ladda ;)

2010-03-25 @ 20:49:42
URL: http://finnsanglar.bloggagratis.se
Postat av: Doodle

Glad påsk på dig med sötnos!

2010-03-26 @ 01:05:56
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Mamma

GLAD PÅSK! Till dig och brorsan, från oss här hemma.

2010-03-27 @ 09:48:10

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0