Morsgris

Mamma på besök även detta år. Men i år
lyckas vi med lite mer aktiviteter än förra
för jag har dessutom haft ledigt 3 dagar.

1:a dan vandrade vi från Ullsåk, mamma
har tydligen inte rört på sig så mycket i
vinter så vi började lugnt.
Därefter tog vi en Pizza på Experten och
utmanade varandra i Bowling. Morsan vann
så jag bjöd henne på en cider.

2:a dan hyrde vi längdskidor. Själv har jag
inte åkt sen Kalvträskloppet 2004 men ni vet
årets OS har som fått en lätt sugen på längd.
Ja så vi åkte hela 9,2 kilometer.
Tog en bulle och Kaffe på Solheisen med Tobias
som synd nog om jag inte berättat det fått
nå sprickor i revbena.

3:e dan blev det backen. Morsan på skidor
och jag på min bräda som blev lagad till slut.
Trött och slut kolla vi på en film på eftermiddan
och såtas egna hemlösa Katt Björn Borg dök
upp och hade det mys med oss.
Tills helt plötsligt hon börja ha värkar och
i en kylbox i min lägenhet födde hon en unge.
Tur att det bara blev en tänkte jag och gick till
sängs. Men dagen efter var dom 3.

4:e dan. Jag har jobbat!!

Säg hej till Jenny
Postat av: Kalle

Hej Jenny,



Jag heter Kalle och är grundare till sidan Klädbyte.se

Vi har precis startat men sidan växer väldigt snabbt.

Jag är ute efter klädintresserade personer i olika åldrar.

Fastnat för några, vilken du är en.



Hittade inte din mail så skriver här, Hoppas det är ok.



Tänkte att eftersom du skriver en hel del om kläder och mode i din blogg och även säljer en del,

så undrar jag om du är intresserad att lägga upp dina kläder på vår sida.



Du får en egen garderob där du lägger ut det du vill byta ut eller sälja i din garderob.

Du kan sen länka garderoben direkt till din blogg.



På så sätt får du betydligt fler besökare samtidigt som du får ett bra komplement till din blogg att visa upp dig och dina kläder.



Undrar om det finns nåt intresse från din sida att använda dig av oss.

Det kostar naturligtvis ingenting utan jag är ute

efter att få in snygga kläder på sidan, och du får ett roligt komplement till din blogg och fler besökare, och även lite nya kläder till din garderob.



Kan inte lova nåt mer exakt i dagsläget vad gäller att synas på

Framsidan mm, eftersom jag inte vet vilka som kommer att vara med ännu.



Kolla in klädbyte.se och hör av dig.

MVH

Kalle

Klädbyte.se

2010-03-11 @ 18:00:18
URL: http://www.kladbyte.se
Postat av: Doodle

Mys att du fick rå om mamma, och att du själv nu blivit med småkissar är ju inte illa :)



Vad ska du göra med dem? Finns det några som vill ha en lillkisse i Hemse?

2010-03-13 @ 02:37:18
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0