Sånt bara jag lyckas med

Kom ni ihåg förra vintersäsongen, hur jag lyckades
skada min bräda vid två tillfällen.
Första gången genom att av ovetande skäl få
ett rejält hack i fronten så att hela stålkanten
tryckts in och så. Lyckligtvist så gick det laga rätt
okej.
Andra gången åkte jag på asfallt vilket inte var
riktigt tänkt och det såg precis ut som Freddy
Cruger varit på min bräda.
Så kom säsongens slut och jag gjorde mig av
med denna bräda till en ägare som kanske tar
mer hand om den.
Köpte mig min älskling.
Men så kom gårdagen. Jag kom hem från jobbet
och där, i hallen står min älskling och värmer sig
mot elementet. Så undersidan har bubblat upp
och haft sig. GAAAH!!!
Bara jag som lyckas. Men tur är att Jonathan
på värkstan gör allt vad han kan för att rädda
henne.

Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0