Träning

Invigde mina nya joggingskor i morse.
Upp i kvarnberget. När jag var liten
så fanns det stigar som man såg.
Men stigen jag sprang på försvann på
kalhygget.
Jobbigt var, speciellt att solen värmde
på riktigt mycket.
Men vet ni, jag klippte gräsmattan
åt mamma och pappa och det var
nästan lika jobbigt de.

Säg hej till Jenny
Postat av: Doodle

Vad duktig du var kompis!

Jag ska ev gymma imorron då jag vaknar om du är i stan och känner för att haka på.

Fast skiner solen som idag så leker jag med tanken på att ta en joggingtur ute iofs..



2010-05-19 @ 01:21:41
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0